Η Διαχείριση των φοιτητικών παραπόνων και αιτημάτων γίνεται στο Τμήμα με
τους ακόλουθους τρόπους:
• Τα αιτήματα των φοιτητικών παραπόνων ή αιτημάτων εφόσον αυτά
σχετίζονται με την γραμματειακή υποστήριξη ή διαδικαστικά θέματα της
εκπαιδευτικής διαδικασίας γίνονται κατά αρχήν με απευθείας
αποστολή μηνύματος στην γραμματεία του Τμήματος. Αν το θέμα δεν
λυθεί ή δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες της Γραμματείας τότε τίθεται
θέμα στη Συνέλευση η οποία και αποφασίζει σχετικά.
• Αν υπάρχουν θέματα που σχετίζονται με την καθαυτό εκπαιδευτική
διαδικασία τότε ο φοιτητής επικοινωνεί απευθείας με τον υπεύθυνο
καθηγητή είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε δια ζώσης κατά τις
ώρες συνεργασίας με τους καθηγητές. Αν το θέμα δεν λυθεί τότε ο
φοιτητής μπορεί να φέρει το θέμα στη Συνέλευση η οποία και θα το
συζητήσει.
• Επιπλέον ο φοιτητής/τρια μπορεί να συζητήσει το πρόβλημα ή να
καταγράψει το παράπονο σε συνάντηση που μπορεί να έχει με τον
Σύμβουλο Σπουδών ,ο οποίος αν δεν μπορέσει να λύσει το θέμα ή
να ικανοποιήσει το παράπονο μπορεί και πάλι να το φέρει στη
Συνέλευση.
• Επίσης αιτήματα ή παράπονα φοιτητών μπορούν να καταγραφούν
κατά την διάρκεια της αξιολόγησης με τα ερωτηματολόγια και την
επεξεργασία από τηνΟΜΕΑ, ή
• να κατατεθούν και συζητηθούν στις Γ. Συνελεύσεις του Φ. Συλλόγου και
να μεταφερθούν στη Διοίκηση του Τμήματος προς απάντηση ή επίλυση.