Back

Διαχείριση Φοιτητικών Παραπόνων


Η Διαχείριση των φοιτητικών παραπόνων και αιτημάτων γίνεται στο Τμήμα με τους ακόλουθους τρόπους:
• Τα αιτήματα των φοιτητικών παραπόνων ή αιτημάτων εφόσον αυτά σχετίζονται με την γραμματειακή υποστήριξη ή διαδικαστικά θέματα της εκπαιδευτικής διαδικασίας γίνονται κατά αρχήν με απευθείας αποστολή μηνύματος στην γραμματεία του Τμήματος. Αν το θέμα δεν λυθεί ή δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες της Γραμματείας τότε τίθεται θέμα στη Συνέλευση η οποία και αποφασίζει σχετικά.
• Αν υπάρχουν θέματα που σχετίζονται με την καθαυτό εκπαιδευτική διαδικασία τότε ο φοιτητής επικοινωνεί απευθείας με τον υπεύθυνο καθηγητή είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε δια ζώσης κατά τις ώρες συνεργασίας με τους καθηγητές. Αν το θέμα δεν λυθεί τότε ο φοιτητής μπορεί να φέρει το θέμα στη Συνέλευση η οποία και θα το συζητήσει.
• Επιπλέον ο φοιτητής/τρια μπορεί να συζητήσει το πρόβλημα ή να καταγράψει το παράπονο σε συνάντηση που μπορεί να έχει με τον Σύμβουλο Σπουδών ,ο οποίος αν δεν μπορέσει να λύσει το θέμα ή να ικανοποιήσει το παράπονο μπορεί και πάλι να το φέρει στη Συνέλευση.
• Επίσης αιτήματα ή παράπονα φοιτητών μπορούν να καταγραφούν κατά την διάρκεια της αξιολόγησης με τα ερωτηματολόγια και την επεξεργασία από τηνΟΜΕΑ, ή
• να κατατεθούν και συζητηθούν στις Γ. Συνελεύσεις του Φ. Συλλόγου και να μεταφερθούν στη Διοίκηση του Τμήματος προς απάντηση ή επίλυση.